Az én kávéüzletem, extra jövedelemmel

Szeretünk kávézni. Ezért most van egy saját kávéüzletem!

Amíg nem volt, a hagyományos kávét ittuk és hagyományos üzletből szereztük be. Bementem egy hazafelé útba eső boltba, levettem a polcról egy kávét, odamentem a pénztárhoz, és kifizettem a fogyasztói árat. A pénztárosnak odaadtam a pontgyűjtő kártyámat, amelyre felkerültek a vásárlásomért kapott ajándékpontok, vagy a vásárlásom értékének egy részét ezekből is fizethettem. Sokan még most is így csinálják!

Mióta saját kávéüzletem van, leülök a számítógépem elé, megnyitom a webirodámat, amit a DXN-től ingyenesen kaptam, (minden törzsvásárló kap ilyet!) és a webáruházunkból, online, kedvezményes törzsvásárlói áron megrendelem a kedvenc ganodermás kávémat. Ha éppen olyan kedvem van, akkor házhoz szállíttatom a GLS postával, ha pedig olyan kedvem van, akkor elmegyek a boltunkba, (mi ezt szerviz centernek hívjuk) és ott átveszem, kifizetem a megrendelt termékeket. Egyúttal megkapom a vásárlásaimért járó pontokat, a bónuszokat, melyeket bármikor levásárolhatok, vagy akár készpénzben fel is vehetek.

Látod, eddig nem sok különbség van a két vásárlás között, bár az egyik kényelmesebb! Remélem, kitalálod melyik?

Most kapaszkodj meg! Ha korábban a hagyományos boltban a kávés gondola mellett állva egy másik vásárlónak ajánlottam az általam vásárolt kávét, hogy olyat vegyen, - mert nekem az ízlik, próbálja ki ő is - hiába vásárolta meg, a pénztárnál nem kaptam az ajánlásomért egy ajándék ponttal sem többet, egy fillért sem fizettek érte nekem. Sem a bolt, sem a kávés cég! Sőt, hiába vásároltam rendszeresen abban a boltban, nem kaptam törzsvásárlói kedvezményeket sem.

Az én kávéüzletemben törzsvásárlói áron vásárolhatok. Azért, mert másoknak ajánlom a termékeinket, az ajánlásomra, vagy az ő ajánlásukra vásárlók, és ezek után én is egyaránt megkapjuk a jutalom pontokat, bónuszokat.

Na, most aztán még inkább kapaszkodj meg!!! A hozzám regisztrálók ÖSSZES TOVÁBBI VÁSÁRLÁSAI UTÁN megkapom, és ők is megkapják a bónusz pontokat vásárlásaikért. Csak azért, mert megosztjuk másokkal, hogy mi elégedettek vagyunk a termékekkel, ezért jutalmaz bennünket a DXN, és még egészségünkre is kiváló hatással van!

Igen! Segítek másoknak, mert kiváló és egészséges termékeket ajánlok, és azzal is, hogy extra jövedelemhez juttatom őket.

Természetesen minél több extra jövedelemhez jutnak törzsvásárlóim, annál több extra jövedelemhez jutok én is! Tehát, számomra az a legfontosabb, hogy Te is boldog, egészséges, és sikeres legyél, - ebben szívesen segítek neked - mert én is akkor lehetek sikeres! A lehetőséget felismerve, - hogy a kávéüzletben elérhetik anyagi függetlenségüket - sokan már így csinálják!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése