Érdekel a véleményed

Képzeld, a DXN-től minden regisztrált tag kapott egy ingyenes, professzionális reklámvideót. Ez már a sokadik ilyen videó, hogy segítsenek nekünk a kávéüzletünk építésében, amiért nagyon hálás vagyok  vezetőimnek. Szerintem igazán ütősre sikerült! A gépezetbe azonban egy homokszem került. Hogy személyre szabják a videót, nincs elég kapacitása a központnak, mert készülnek a következő jobbnál jobb, ganodermás reklámfilmek. Vagyis van, csak én nem akarom kivárni, amíg a több tízezer videó között az enyém is elkészül egyszer. Úgy gondolom, hogy a reklám akkor a sajátom, ha a saját adataim, elérhetőségeim is megtalálhatók rajta.

Különben honnan tudnád, hogy találsz meg, ha kávét szeretnél rendelni, vagy Te is részesednél a kávéüzletből?

Azért nem estem kétségbe, azt gondolhatod! Pár óra alatt megoldottam egyedül, egy videó szerkesztő programmal személyre szóló reklámfilm lett belőle. Nem is volt olyan macerás, még élveztem is, hogy milyen kreatív vagyok!

Megkérlek, hogy nézd végig, (csak pár perc) és mondd el a véleményed róla, Neked hogy tetszik? Szerinted elküldhetem így a hírlevél feliratkozóimnak videóemailben?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése